دريافت کد پرده خوش آمد گويي

دريافت کد پرده خوش آمد گويي

amir hossein

خارجی ها با تبدیل اصطلاح  Short message service  به sms

خواستن به دنیا بگن که ما خیلی مخیم و از این صحبتا

ولی ما با تبدیل کردن اس ام اس  به اس جای بحث نذاشتیم براشون !!!

********************************

روباهه اومد پای درخت گفت : سلام زاغی چطور مطوری ؟

زاغی با بالش پنیرو چسبید و گفت : من عمرا به تو پنیربده نیستم !

روباه گفت : آخه اسکول گشنه تا به این فکر نکرده بودی که روباه پنیر نمی خوره ؟

نتیجه اخلاقی : شنونده باید عاقل باشه !

********************************

این دخترایی که می گن ما هرگز ازدواج نمی کنیم

همون هایی بودن که سر سفره شام قهر می کردن

نیم ساعت بعدش تو آشپز خونه شیش برابر می خوردن !

********************************

خدایا این همه چاله انداختی توی زندگی ما

خو چی می شد یه دونشو می نداختی رو لوپمون

********************************

دخترعموم 5 سالشه اومده می گه : سایت جدیدمو دیدی !؟

من تا 20 سالگی جلو پنکه صدای اورانگوتان درمی آوردم فک و فامیلم تشویقم می کردن !


********************************

دختره استاتوسش نوشته : دلم خیلی گرفته !!!

یه پسره کامنت گذاشته : چرا گلم ؟ تو به این خوشگلی چرا باید دلت گرفته باشه ؟

من هرچقد فک کردم دچار چالش عرفی فلسفی شدم اما آخرش نفهمیدم اینا الان چه ربطی به هم داشت؟

ا********************************

پسر داییم تو کنکور صد تا مونده به آخر شده

بعد داییم شیرینی گرفته پخش می کنه !

به داییم می گم  : چرا خوشحالی حالا ؟

می گه : آخه فک نمی کردم صد نفر از این خنگ تر تو دنیا باشن !


********************************

آخه این چه وضعیه؟

پیراهن پاره مد شده

شلوار پاره مد شده

کلاه سوراخ مد شد

شال پاره هم مد شد

پس چرا این جوراب پاره مد نمی شه !

من باید تا کی منتظر بمونم؟


********************************

تو برام مثل نوشابه بودی شیرین و مضر

تنها فرقتون این بود که اون خانواده داشت تو اونم نداشتی


********************************

هنوز دانشمندان در مورد

آدمایی که با عینک افتابی تو اتاق عکس می ندازن به نتیجه خاصی نرسیدن !


********************************

می گه : درکم کن من دوستت دارم ولی دلیلشو نمی دونم

گفتم : درکت می کنم من و تو همدردیم

من یخچالو دوست دارم ولی دلیلشو نمی دونم !


********************************

یه پسر درست و حسابی هم تو فامیل نداریم

عاشقم شه  قصد ازدواج داشته باشه

بعد مثل فیلما باباش دسته چکش رو در بیاره به من بگه چه قدر برات بنویسم دست از سر پسرم برداری ؟

بعد من بگم عشق رو نمی شه با پول خرید آقای محترم

من به خاطر پول عاشق نشدم

بعد باباش بگه صد میلیون می دم بهت گورتو گم کن !

منم بگم هر چی شما بگین پدر جان من رو حرف بزرگ ترا حرف نمی زنم

فقــط قربونت دست و پنجت حامــل باشه !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 21 مرداد 1393برچسب:, | 3:51 بعد از ظهر | نويسنده : امیر حسین تحققی صابر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
ابزار پرش به بالا